اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد عنوان زیارتگاه را از مقبره استر و مردخای قاتل بردارید...

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

ه گزارش فارس، چندي پيش دانشجويان بسيجي دانشگاه بوعلي‌سينا به دنبال تهديد رژيم صهيونيستي به تخريب مسجدالاقصي، در مقابل مقبره استر و مردخاي تجمع كرده و در مقابل تهديد صهيونيست‌ها با صدور بيانيه‌اي اعلام كردند اگر شما مسجدالاقصي را تخريب كنيد ما نيز استر و مردخاي را (به عنوان دومين مكان مقدس صهيونيست‌ها) تخريب مي‌كنيم.

همچنين اعلام كردند عنوان زيارتگاه بايد از اين مقبره برداشته شده و كنترل اين مكان به ميراث فرهنگي سپرده شود.

در اين تجمع‌ دانشجويان اعلام كردند با تحقيقاتي كه انجام شده سالانه عده زيادي از يهوديان از كشورهاي مختلف و حتي برخي از افراد رژيم صهيونيستي با گذرنامه‌هاي كشور ثالث وارد همدان شده و از اين مكان بازديد مي‌كنند.

يكي از مواردي كه دانشجويان تأكيد زيادي بر آن داشتند اين بود كه اين مكان مقبره افرادي است كه موجب كشته شدن تعداد زيادي از ايرانيان شده‌اند از اين رو نبايد عنوان زيارتگاه براي آن اطلاق شود.
انتشار اخبار اين تجمع در خبرگزاري فارس منجر به انعكاس آن در رسانه‌هاي مختلف جهان به ويژه آنهايي كه به موضوع يهوديان توجه بسياري دارند شد و تهديد دانشجويان را به خوبي منعكس كردند.

متأسفانه عده زيادي از هموطنان غافل از اين موارد، بدون آن كه از واقعيت‌هاي تاريخي با خبر باشند در سفرهاي سياحتي خود از اين مكان بازديد مي‌كنند و هرگز تصور ندارند اين كه مكان مقبره قاتلان هزاران ايراني است.

يهوديان هر ساله جشني به نام پوريم برپا مي‌دارند (كه نام ديگر اين جشن ايراني‌كشي است) و اعلام مي‌كنند كه در اين مناسبت، استر از نسل‌كشي يهوديان جلوگيري به عمل آورده است و با درست كردن يك نوع شيريني به نام گوش هامان (هامان وزير خشايارشا بوده است) اقدام به خواندن كتاب استر (فصل آخر عهد عتيق) مي‌كنند، (در گذشته اين شيريني با خون كودكان درست مي‌شد) در حالي كه واقعيتي كه در كتاب استر نيز به آن اشاره شده چيز ديگري است و به دستور استر و عمويش مردخاي 75 هزار ايراني در آن روز كشته شدند.

به هرحال پس از اعتراض دانشجويان
عنوان زيارتگاه بي‌‌سر و صدا توسط متوليان اين مقبره برداشته شد. البته اين اقدام تنها كف خواسته‌هاي دانشجويان بود و آنها خواستار تحويل اين مكان به ميراث فرهنگي يا اوقاف هستند.

گزارش فارس حاكي از آن است كه هم‌اكنون ستاره شش گوش نماد رژيم صهيونيستي در جاي‌جاي اين مقبره وجود دارد، به گونه‌اي بر روي حصار فلزي حياط اين مقبره نقش آن وجود دارد و تنها با ورق فلزي روي آن پوشيده شده و همچنين نماد بزرگي از آن در اين مقبره ساخته شده است.






مقبره جنایتکاران را از آثار ملی حذف کنید

تجمع‌کنندگان خواهان خروج مقبره استر و مردخای از آثار ملی استان همدان شده و خواستار حذف عنوان زیارتگاه از سر در این مقبره شدند و بیان داشتند که تنها یک هفته به مسئولان فرصت می‌دهند تا در ارتباط با اجرایی شدن خواسته‌های آنان در خصوص مقبره استرو مردخای اقدام کنند.
تجمع‌کنندگان تأکید کردند که در صورت عدم جامه عمل پوشیدن خواسته آنان در این رابطه هفته آینده با جمع کثیرتری شامل دانشجویان، طلاب، روحانیون و اقشار دیگر مردم تجمع وسیع‌تری خواهند داشت.


در این بین دانشجویی قصد داشت عنوان “زیارتگاه ” را با رنگ از تابلوی مقبره استر و مردخای حذف کند که پلیس حاضر در مراسم مانع این کار شد.* فرصت یک هفته‌ای دانشجویان

سپس یکی از دانشجویان در این تجمع عنوان داشت: در حالی که می‌گویند این مکان از آثار میراث فرهنگی است، اکنون متولی این مقبره یک یهودی است که در بازدیدها اذهان افراد بازدیدکننده را از حقایق منحرف می‌کند و باید این مکان زیر نظارت اداره اوقاف یا سازمان میراث فرهنگی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مسئولان استان بدانند که ما بسیجیان دانشجو تنها یک هفته برای ترتیب اثر به خواسته‌های دانشجویان مهلت می‌دهیم و گرنه پس از پایان این مهلت به صورت جدی با حضور طلاب، دانشجویان و مردم اقدام خواهیم کرد.

در پایان تجمع‌کنندگان با آتش پرچم رژیم صهیونیستی به عزاداری و سینه‌زنی پرداخته و دعای فرج خواندند.


تخریب مقبره استر در پاسخ تعرض به مسجدالاقصی

روزهای پیش از این تجمع نیز بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان با صدور بیانیه‌ای با اعلام قصد برگزاری تجمع، تهدید مسجد الاقصی را محکوم کرد.

در این بیانیه می‌خوانیم: امروز پس از سال‌ها از غصب سرزمین اسلامی توسط رژیم صهیونیستی و پس از کشتار وحشیانه ملت مسلمان این سرزمین‌ها توسط آنان، شاهد هستیم که این بار به طور علنی قصد توهین به مقدسات مسلمانان و تخریب مسجد‌الاقصی را در سر می‌پرورانند و متأسفانه می‌بینیم که قبة‌الصخره را به جای مسجدالاقصی به ما نشان می‌دهند و ما می‌انگاریم که همه چیز سر جای خودش است.

این بیانیه می‌افزاید: اما ای ملت مسلمان؛ آگاه باشید که اینان تخریب مسجدالاقصی دومین نماد اتحاد مسلمانان جهان را آغاز کرده‌اند، در حالی که دومین مکان مقدس اینان در جمهوری اسلامی و در شهر همدان به نام زیارتگاه استر و مرد‌خای (کسانی که با استناد به کتاب “عهد عتیق “که از کتب مهم یهودیان است، ۷۷ هزار ایرانی را در یک روز به قتل رسانده‌اند) در آرامش کامل قرار دارد و از هیچ ایرانی مسلمانی صدایی در نمی‌آید.

بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در پایان بیانیه خود با تأکید بر اینکه ما دانشجویان بسیجی و فرزندان ملت ایران به سران رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم اگر به هر نحوی به مسجدالاقصی تعدی کنند، مقبره این قاتلان پست را ویران می‌کنیم.

* جشن هرساله ایرانی کشی

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در نشست سیاسی مبارزه با صهیونیسم در جمع دانشجویان، با بیان این که صهیونیست‌ها از لحاظ ساختاری و فکری نیز در الگوهای و معیارهای ما ورود پیدا می‌کنند به طوری که در مواقعی آثار باستانی ما را نیز تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهند، در مورد آرامگاه استر و مردخای در همدان اظهار داشت: استر و مردخای مقبره زنی فاسده و یهودی است که ۷۵ هزار ایرانی را کشته است و هر سال برای این ایرانی‌کشی جشنی (با نام پوریم) از سوی صهیونیست‌ها برگزار می‌شود.

* مقبره استر دومین زیارتگاه صهیونیست‌ها

محمود قاسمی با اشاره به اینکه استر و مردخای نباید زیارتگاه تلقی شود، افزود: صهیونیست‌ها استر و مردخای را پس از بیت‌المقدس دومین زیارتگاه خود می‌دانند و همدان را جزو سرزمین‌های خود می‌دانند و هدف دارند که در آینده آن را بگیرند.

وی روشنگری در مورد استر و مردخای را دارای اهمیت برشمرد و گفت: شناساندن خطرات صهیونیستی به نسل جوان دارای اهمیت است که با همکاری حوزه علمیه باید در بین روحانیون این امر روشنگری شود.

وی با بیان اینکه باید نام زیارتگاه از استر و مردخای برداشته شود، عنوان داشت: باید فضایی ایجاد شود تا موج روشنگری و ضد صهیونیستی در بین دانشجویان و جوانان شکل گیرد که در این راستا باید محور کار استر و مردخای شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

 نوشته شده توسط Sabi در شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,

 لينك مطلب


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت